12 Haziran 2017 Pazartesi

Chicago Typewriter | Dizi Yorumu

Selaaam! Tam 5 aydır buralarda yokum, çünkü okul zamanı ne düzgün dizi izleyebildim ne kitap okuyabildim. Yaz gelinceyse, bir sürü diziye başladım! Şimdi, geçen gün bitirdiğim dizi hakkında biraz gevezelik yapacağım *-*


Konusu: 1930'lu yıllarda Japon sömürgesi altında yaşayan Güney Koreli 3 kişinin reankarnasyon ile günümüze gelmesini konu almaktadır. Bu üç kişiden birisi kitapları çok satan bir yazar, diğer rumuz ile yazılar kaleme alan gizemli bir yazar ve bir diğer ise bu kitapları çok satan yazarın anti-fanıdır.



Diziyi daha başladığı günden itibaren merak etmeye başlamıştım ancak listemde daha birçok dizi olduğu için niyetim ertelemekti.  Ta ki @kitaplarinellitonuu ve @seoulkitapcisi diziyi bu kadar çok övüp beni daha da meraklandırana kadar :>  İyi ki de başlamışım, kısa bir sürede bitirdim.


Dizinin kostümlerinden konusuna, oyuncularından dekoruna kadar kalite kokuyor resmen. Özellikle Hwi Young'un 1930'larda giydiği kıyafetler o kadar şık ki! Dizide en çok sevdiğim kısımlar geçmiş zamanlardı, üçlünün eğlenceleri...


Yul karakterini ayrı bir sevdim *-* Ayrıca çokça da üzüldüm ona dizide :/


Bu tip sevilmez mi??!


Hem özgün, hem eğlenceli hem de kaliteli bir dizi izlemek isterseniz öneririm! (yalnız Hwi Youngggg *-*)

REPLİKLER







NOT: Bu arada dizinin ost'ları da çok güzel! 
NOT2: Diziyi indirmek isterseniz buradan indirebilirsiniz ;)

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Pişman olmayacaksın ;) Keyifli izlemeler *-*

      Sil
  2. İsmimimi gördüm ne sjjsjsj beğeneceğine emindim ve beğendiğin icin de ayrı bir mutlu oldum Harika bir yörük olmuş bebeğimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of korzzz ismin var bebeyim :* Bu arada yörüğümü beğendiğin için teşekkür ederimjslzjdşdldkd

      Sil