22 Ocak 2017 Pazar

Goblin | Dizi Yorumu




Büyük bir boşluk. Az önce final bölümünü de izleyip Goblin'i bitirmemle hissettiğim tam olarak bu; büyük bir boşluk. Öyle bir hal ki bu, şimdi listemde ki hangi diziyi izlesem dolmayacak gibi hissediyorum. Arkada dizinin Ost playlisti açık, gözlerim yaşlı, ekranı buğulu görerek yazıyorum bu satırları. Aslında böyle bir düşüncem yoktu, ancak hüznümü az da olsa azaltmak için böyle bir şeye başvurdum.

Ne söylesem, ne yazsam hakkını veremeyeceğim gibi hissediyorum. Hislerin boynu bükülüyor, dökünce yazıya. Yine de bugüne dek izlediklerim arasında tahta oturan bu dizi hakkında birkaç şey karalamak istiyorum. Dizi hakkındaki dolu dolu duygularımı aktarıp ardından konuyu ekleyip, sizi diziden kesitlerle başbaşa bırakırım.


Hayatımıza yağmur gibi, ilk kar gibi geldi ve bize sonsuza dek sürecek tek şeyin hüzünlü aşk olduğunu öğretti. Gerçekten de öyle. Şimdi Goblin benim için sonsuza dek devam edecek olan hüzünlü bir aşk. Hava iyi olduğunda, hava kötü olduğunda, hava yeterince iyi olmadığında izlemek çok güzeldi. Her saniyesinden, her anından zevk aldım. Şimdi ise böyle bir dizinin, bu kadar kaliteli bir yapımın, böylesine içe dokunan bir serüvenin bir daha zor geleceği gerçeğiyle baş başa bıraktı bizi. Şu kasvetli havadan kurtulmak adına biraz diziden neşeli anlara ihtiyacımız var sanırım :)

*****



Yere bakan yürek yakan Azrail'imiz.


Ara sıra içinden Yo Na çıkan Goblin'imiz.


Işıl ışıl gülümseyen Kayıp Ruh'umuz.


En güzel Bromance'lerden.


Gözlerimden kalpler çıka çıka izledim buraları *-*


Aklımızı başımızdan alan o anlar.


Sevdiceğini görünce çiçek de açtırırmış ;)

 

Aklımızı başımızdan alan anlardan biri daha.


Kankasına ilk öpücüğünü anlatan Goblin gelini, öpücükte hak iddia eden Goblin ve kartviziti olmadığı için arama dahi yapamayan Ölüm Meleği.


Kendi filminde korkmak temalı :D


Kamera arkasından.


Partnerine hoş bakmak şeysi.


Şüphesiz en güzel sahne...

Bu arada mumlarınız hazır değil mi? 3 diyince. 1,2,3! Püfff... Goblin'iniz geldi mi? :)



2 yorum:

  1. Yok bacım ya gelmiyor Goblin. Gifler ağlatacaktı beni neredeyse...
    Şüphesiz ki bundan sonra ne zaman yağmur yağsa ve ilk kar yeryüzüne düşse hafifçe güleceğim aklıma gelen karakterle. Unutulmaz dizilerden biri oldu, keşke bitmeseydi. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, biz Eun Tak kadar şanslı değiliz malesef. Her zor anımızda Goblin'imiz yardımımıza koşmuyor. Gifleri koyarken ayrı bir hüzünlendim. Her sene ilk kar yağdığında böyle ayin yapar gibi bir sürü mumla dolduracağım her yeri :) Tek kelimeyle efsaneydi. Keşke sonsuza dek sürseydi, keşke..

      Sil