21 Ocak 2017 Cumartesi

Cheese in the Trap | Dizi ve Webtoon Yorumu

Kocccaaaman selamlar!
Blogu ne kadar boşladığımın farkındayım, ancak her yorumu hem instagramda hem burada paylaşmak gerçekten yorucu. Ben de ara sıra dizi yorumları paylaşmayı düşünüyorum burada 🙃 


* Tam manasıyla az önce bitirdim diziyi, duygularım taptazeyken kolları sıvayıp dizi hakkındaki düşüncelerimi gireyim dedim. Spoiler içerir yazısına kadar herhangi bir spoiler olmayacak, rahatlıkla okuyabilirsiniz. O zaman başlayalımmm!


* Webtoon okuma serüvenime Cheese in the Traple başlamıştım geçtiğimiz yaz, o yüzden webtoonunun yeri ayrı bende. Konusu fazlasıyla hoşuma gidince Youtube'dan diziyle alakalı videoları araştırmaya başlamıştım. Daha diziye başlamadan In Ho x Seol shipler olmuştum, tamam neredeyse her çifti shipliyorum ancak diziye başlamadan dizideki oyuncularla shiplemek de ayrı bir durum bence 😁 Aslında şimdi düşününce webtoonda Jung karakterini daha çok seviyordum, yine daldan dala atladım. Konumuza geri dönersek; ilk başta webtoonunu okumuştum ancak hala yarım, bitiremedim. Yaz aylarında sevdam öylece kalmıştı, geçenlerde yine bu ship aşkım tutunca niye dizisini de izlemiyorum diyerekten bir gazla başladım ki iyiki de başlamışım. 



(Orjinal Manhwa Konusu) Hong Sul, sıradan bir üniversite öğrencisidir. Yoo Jung ise, okulun en popüler ögrencisidir. İyi görünümlü, zengin, akıllı, ve hatta güzel birisidir. Ancak Hong Sul, Yoo Jung'u göründüğünden çok daha iyi olduğunu sanıyor .

* Konuyu okuduysanız dizi hakkında az çok bir fikir edinmişsinizdir diye düşünüyorum, şöyle ben de genel hatlarıyla özetlersem; esas kızımız Hong Seol, Jung'u tanımaya çabalıyor bu arada da onun hayatındaki Baek kardeşlerle tanışıyor ve hayatı değişmeye başlıyor diyebiliriz. 
* Çekim, kurgu bana göre çok iyi düzeydeydi. Yani, hafiften bir amerikanvarilik bile hissedebiliyorsunuz dizide.




 * Oyuncuları ve karakterleri kıskaca alma vakti şimdi de. Hae Jin'i bundan önce Man From the Stars'ta izlemiş ve çok sevmiştim. Aslında bu dizide de sevdim, karakterle mükemmel uyumluydu. Jung karakteri webtoonda en sevdiğim olmasına rağmen dizide sanırım ilk üçe zor giriyor. 
* Kim Go Eun'un da karakteriyle gayet uyumlu olduğunu düşünüyorum, zaten bence kadronun tamamı çok iyi seçilmiş. Karakterler cuk diye oturmuş resmen. Seol karakterini sevdim mi diye sorarsanız, diziyle birlikte daha da çok sevdim.
* Seo Kang Joon çok sevdiğim bir oyuncu, diziyi izleme nedenlerimden biri de onun kadroda olması 😻 Daha diziye başlamadan ikinci erkek sendromuna yakalandığımı itiraf etmiştim zaten. Bunda Kang Joon'un büyük bir etkisi var sanırım, dizi boyu In Ho x Seol sahnelerini aradı durdu gözüm. Sanırım ilk defa bu kadar fazla ikinci erkek ile shipledim esas kızımızı, bir de School 2015'te sarı civcivimizle shiplerdim zamanında. 
* Dizide In Ho x Seol sahnelerinde gözlerimden kalpler çıktığı kadar Seol'ün Jungla olan ilişkisini izlerken de çok mutlu oluyordum, özellikle Jung'un aşık hallerini izlemek çok hoştu. Tabi bazen aşırıya kaçıp psikopat aşık haline gelmese çok daha iyi olucak 😁 Jung'un diğer insanlara, özellikle In Ho'ya olan davranışları ve duyguları beni ondan uzaklaştırıyordu. Bazen, gerçekten insanların kalplerini hiç acımadan ezip geçiyordu. O yönlerini her ne kadar zamanla törpülese de tamamen kurtulamadı çocukcağız. 
* Baek In Ha karakterinden ölesiye nefret ettim 😣 Bir insan nasıl bu kadar şımarık, yüzsüz, utanmaz, megolaman, sülük olabilir? Lee Sung Kyung kesinlikle rolünün hakkını vermiş. Çok severim bu cici kızı normalde.
* Bo Ra ve Eun Taek ikilisi ise keşke böyle bir arkadaş üçlüsü içinde ben de bulunsam dedirttirdi bana. İkilinin neşesi her daim yüksek olunca, sanki ekrandan çıkıp bu enerji size de bulaşıyor gibi. 

Spoiler İçerir!

Eveeet, bundan sonraki kısım yer yer hafif yer yerse şiddetli spoiler içerebilir. Aman dikkat! İzlemeyene okuması tavsiye edilmez, şimdiden söylemesi

* Son hakkında birçok yazı okumuştum, izleyenlerin hiçbiri sonu beğenmemişti. Merak edip daha diziye başlamadan sonunu öğrenmiştim. İyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum ancak gerçekten en sevmediğim sonlardan.
* Muallakta biten dizileri hiç sevmiyorum, bu dizi de öyle bitti. Hadi In Ho ile ben ne kadar istsem de olmuyor anladım ancak bari Jung ile mutlu mesut yaşadığını göreydik de içimiz rahat edeydi, değil mi ama?
* Sonuna kadar mükemmel bir diziydi, o yüzden yine de sevdiklerim arasına koyacağım diziyi. 
* Dizide en üzüldüğüm, kalbimin en cız ettiği kısım Baek In Ho'nun Jung ile olan kavgasından sonra Seol Jung ile beraberken tek başına gitmesiydi. O bakışı, o sahne çok hüzünlü gelmişti bana.

* Onun dışında In Ho'nun duygularını Seol'e itiraf ettiği kısımda da üzüldüm :(
* In Ho ile Seol'ün her sahnesinde kalbim pır pır etti resmen, sürekli bir arada olsunlar istiyordum. Her ne kadar dizinin sonunu bilsen de hep bir umutla izledim.


Gelelim; gif, replik ve resimlere...



Bu kısımda ne ciğerim yanmıştı be :(


Bu iki karakter de tam nefret etmelik 😣







Bakışı...


Yaktın beniiii, yıktın beniii!


Jung ve psikopat gülüşleri :)



:D


:'(



😻


Bu sahneyi bayağı beklemiştim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder