2 Ağustos 2016 Salı

Hayalperest İzliyor #1 | Kore Dizisi Önerileri

Beni oldukça heyecanlandıran bir fikirle karşınızdayım!
Kendisi içime oldukça sindi ve bir an önce buna başlamak istiyorum :D Peki kendisi ne? Hemen tanıtayım sizlere '-' 


Bir yazı dizisi yayınlamak istiyorum, aslında öneri dizisi desek daha doğru olur. 'Hayalperest İzliyor', 'Hayalperest Okuyor', 'Hayalperest Dinliyor', 'Hayalperest Alışverişte' gibi bir sürü farklı başlık altında dizi, film, anime, müzik, alışveriş sitesi, K-Pop ve K-Drama gibi birçok öneri yazısı yazmayı düşünüyorum. Her yazıda belli bir alan olucak, mesela bu yazıda Kore dizisi önerilerimden bahsediceğim. Bu başlığın farklı bir yazısı farklı bir türden olucak ^^ O zaman hemen bugünkü konuya geçeliiim.

*****


Descendants of the Sun :

Dizi hakkında bolca beğendiğim ve övgü yağdırdığım cümleyle dolu, diziyi bitirmemin ardından taze taze girdiğim bir yazı var blogda, onu okumak için tık tık! Bu sene şubat ayının sonlarına doğru yayınlanmaya başlamıştı. Benim ilk oyunculardan dolayı dikkatimi çekmişti, ardından dizinin konusundan da hoşlanınca hemen başladım ve acayip bir beğeniyle bitirdim :) Her bölüm esas oğlanımız Yoo Shi Jin'e -Song Joong Ki- olan aşkınız daha da artıcak 😍 Kendisi nam-ı diğer Big Boss'ımız :D Lafı daha fazla uzatmadan gidin, izleyin bu diziyi hemen!


Dizi Birleşmiş Milletler'e ait barışı koruma birliklerinde yer alan Yüzbaşı Yoo Shi Jin'le Birleşmiş Milletler'in talebi üzerine başka bir ülkenin başkentine tayin edilen Doktor Kang Mo Yeon'un aşk hikayesini konu almaktadır. 






Ve aşık olunası gifler...






Kadın her yaşında güzellik abidesi resmen 😍


Bak bak  bak 😏









Kill Me Heal Me :

1 insan, 7 farklı karakter ve muhteşem oyunculuk. Sanırım bu dizi en iyi böyle tarif edilebilir. Başrolde yer alan Ji Sung'un oyunculuğuna hayran kalacağınız bir dizi. Esas karakterimiz Cha Do Hyun'un çoklu kişilik bozukluğu hastalığı var, yaşadığı travmatik olaydan sonra karakteri 7 farklı parçaya bölünmüş. 

İşte o 7 kişilik:

Cha Do Hyun: Ruhu parçalara bölünen ana karakter.


Shin Se Gi: Psikopat kişilik (İşte en sevdiğim, hatta kızımızın bunla olmasını az istemedim değil 😍 )


Perry Park: Özgürlükçü kişilik.


Ahn Yo Seob: İntihara meyilli kişilik.



Ahn Yo Na: Yo Seob'un ikizi, tam olarak onun zıttı. Yaşam dolu kişilik. Üstelik kız :D


Nana: 7 yaşındaki kız çocuğu kişiliği.


 Mr X: Açıklamayacağım kişilik :D


Bu karakterleri canlandıran Ji Sung bence her türlü ödülü hak ediyor. Adam öyle bir oynuyor ki bir anda genç kızken, bir anda psikopat bir erkek oluyor. Her karakteri farklı yansıttığı gibi her karakterin duygusunu da farklı yaşatıyor. Hepsinde ayrı üzülüyor, ayrı seviniyor, ayrı kızıyor. 


Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu hastası üçüncü kuşak bir milyarder Cha Do Hyun ile psikiyatri uzmanı olan ve onu gizlice tedavi eden Oh Rİ-jin arasında geçen romantik komedi.




Ayrıca kendisi OST'larına öldüğüm bir dizidir, dinleyin 🎧



Ve o dizinin bağımlısı yapacak gifler ve replikler...







Tam benim düşüncem 😁






Adam resmen iki farklı saç modeliyle iki farklı insan oluyor 😍


-Giflerin çoğu Shin Se Gi, hepsi ona aşkımdan -







Uncontrollably Fond:

Kendisi 6 Temmuz'da yayınlanmaya başlamış ve hala sürmekte olan şirin mi şirin bir dizi 😍 Diziyi, başlamadan bir ay önce kadar beklemeye başlamıştım, çünkü iki başrol oyuncusu da sevdiğim kişiler ❤ Ee, Woo Bin oynayacak da ben izlemiceğim. Görülmüş şey değil 🙈 Şimdilik 8 bölüm yayınlandı, ben fazlasıyla sevdim. Bol ters köşeli ve sürprizlerle dolu.


Shin Joon-Young (Kim Woo-Bin) ve No Eul (Bae Suzy) ayrılığı daha çocukken tatmış kalpleri kırık iki küçük çocuk.
Yıllar sonra iki yetişkin birey olarak tekrar karşılaşırlar. Shin Joon-Young şimdilerin en iyi aktör ve şarkıcısı aynı zamanda fazlasıyla zeki ve çekici biridir.
No Eul ise belgesel yapımcılığı yapmaktadır. Dürüstlükten daha çok paraya önem vermek ile birlikte, ondan daha üst seviyedeki insanlara yalakalık yapmaktan da çekinmeyen biridir.




O zaman biraz da gif ve replik 😗






Minnak pisi pisi 😻 





Oppa'm hakkında konuşurken..





Fated To Love You:

Ülkemizde 'No:309' adlı diziyle Türk versiyonu çekilen dizi. İkisini de izledim ve sanırım ikisini de beğendim, iki dizi de ayrı komik geldi bana. Ama konu işleyişi olarak sanırım Kore versiyonu daha iyi 🙏 Mesela esas oğlanımızın kahkahası, hala kulaklarımda. İzlerseniz ne dediğimi anlayacaksınız. İlk defa bir dizide iki erkek karakterle de olmasını istedim esas kızın 😇


Jang Hyuk bir kimya şirketinin başkanıdır. Çok sevdiği dansçı bir kız arkadaşı vardır.
Jang Na ra ise bir hukuk firmasında sekreter olarak çalışmaktadır. İyi niyeti ve kimseye hayır diyemediği için arkadaşları ona Post-it lakabını takmışlardır.
Her ikisinin de sarhoş olduğu bir gece geçirirler...
Ve artık Jang Na Ra hamiledir.




Sırada gif ve replikler...


İlk başta uzun saçlıydı...


Saçını kestirince resmen adam farklı biri gibi oldu 😍



Hüzün kokan replik..



En komik sahnelerden 😝




İlk giriş sahnesi, tam bir komediydi 😜😜


Ya şu hareketlere bak 😌


"İki erkek karakterle de olsun" tezimin ispatı 😍



Öneriler şimdilik burada son buluyor. Umarım hoşunuza gider ve izlerseniz siz de beğenirsiniz :) Bir sonraki yazımda görüşmek üzere '-'


10 yorum:

  1. Kim woo bin in yeni dizisini izlemedim, güncel dizilerden bölümler bıraksın diye, diğerlerini izledim, güzel seçimler olmuş.. w efsane yalnız, ben de onu paylaşmıştım, beklerim 😉 kalemine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En doğru kararı vermişssin kesinlikle biriktirmekle, ben şu an meraktan ölüyorum '-' O W, dün beni uykusuz bıraktı resmen, ne akıcı dizi öyle! Teşekkür ederim, sana da sevgiler ♥

      Sil
  2. Kim Woo Bin'in yeni dizisi çıkmış ve benim haberim yok!!! Bir koşu başlamalıyım özledim minnağı <3 mükemmel bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünden kaçmıştır, aynısı Rain'in yeni dizisi çıktığını aylar sonra öğrendiğimde bana da olmuştu :D Başla, başla yine çok tatlı bu dizide de *-* Ayrıca çook teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Ya cidden çok beğendim bloğunu . Zaten descendants of the sun'ı izlemiştim. Diğer diziler için de sabırsızlanmaya başladım 😆😆😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim *-* Umarım keyifle izlersin :*

      Sil
  4. Gözlerim Weightlifting Fairy'i aradı kesin izleee 🙈 Gerçi izlemiş olabilirsin ama olsun tekrar izle mcokcockckdixodo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ok ya daha izleyemedim onu hala bekliyor dhodjdldbf ama mutlaka izleyeceğiiim

      Sil