10 Temmuz 2016 Pazar

Hush Hush Serisi | Kitap Yorumu




Herkese kocaman merhaba! Şimdi çok heyecanlı olduğum bir seri yorumuyla karşınızdayım. Seriyi bitirmemin üzerinden geçmiş olsa da hala kitabın mutluluğu var üstümde. Bu seriyi okumak için bayağı bir geç kaldım, yaklaşık 1 yıldır okumak istiyordum, fakat bir türlü cesaret edemiyordum. En sonunda serinin tamamını alıp başladım ve beş günde dört kitabı bitirdim :') Kesinlikle bu yılki favorilerime girdi, hem de üstlerden ^^

*****


Tanıtım:

KUTSAL BİR YEMİN
    KOVULMUŞ BİR MELEK
    YASAK BİR AŞK...



   Kovulmuş bir meleğe âşık olmak…
 

  “Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum… biri hariç. Yeni öğrenci… Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu…
 

   Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu.”

*****

Seri hakkında düşüncelerimi düzgünce toplayamıyorum. Her satıra "Patch <3" yazasım geliyor. Hiç tereddütsüz en sevdiğim erkek karakter oldu. Tavırları, Nora'yı korumak için çabası, her seferinde kurtarışı, o baş döndüren sözleri.... Alttaki resim Patch aşıklarına gelsin :3


Eveet, şimdi serinin daha doğrusu ilk kitabın konusuna gelelim. Diğer kitaplardan konu olarak pek bahsetmeyeceğim çünkü çoğu şey spoilera kaçacak gibi gözüküyor. Tanıtımından fazlasıyla anlaşılıyor zaten; kovulmuş bir meleğe aşık olan bir kızın hikayesi. Böyle söylediğimde kulağa basit geliyor fakat her şey aşktan ibaret değil kitapta. Doğaüstü olaylara her sayfada şahit oluyorsunuz. Kovulmuş melekler, nefiller, baş melekler. Benim meleklerle ilgili okuduğum ilk kitap ve şimdiden bakmaya başladım diğer melek konulu kitaplara :)


Tabiki olaylarım sadece Nora ve Patch'in etrafında dönmüyor. Benim en sevdiğim yan karakter Scott sanırım, ikinci kitapta tanışıyoruz kendisiyle. İlk başlarda pek sevememiş, güvenememiştim fakat devamında bayağı sevdiriyor insana kendini. 


Ve en sevdiğim kız karakter olma yolunda koşan Vee Sky var :) Kendisi baş karakterimiz Nora'nın en yakın arkadaşı. Nora'ya koşulsuz şartsız güvenişi insana böyle bir arkadaşa sahip olma isteği veriyor. Her seferinde arkasını kurtarışıyla ilk defa yan kız karakteri baş kahramandan fazla sevdirdi bana. Hele ki o laf sokmaları... 


Laf sokma demişken, bu iki yakın arkadaşın bir de sevmediği -hatta düşman olduğu- bir kız var: Marcie Millar. Kendisinden bayağı nefret ettim seri boyu, böyle karşıma çıksa direkt dalıcağım cinsten bir kız kendileri. Her ne kadar bazen iyi kız hallerine bürünse de hiç sempati uyandıramadı bende. ^^ 


Yorumu çok fazla uzatarak sizi sıkmak istemiyorum. Seriyi fazlaaasıyla sevdim ve bir an önce okumanızı öneririm. Hele ki doğaüstü aşk okumayı seven bir insansanız bayağı beğeneceğinizi düşünüyorum. Seri için puanımı tahmin etmişsinizdir heralde :) Kitaplara ayrı ayrı ve serinin bütününe puanım 1|1 ! 




Bir de seri için acayip yaratıcı fanmadeler var. Arada canım sıkılınca girip bakıyorum :) 










   ALINTILAR GEÇİDİ   

Patch: Çok şeyi kaldırabilirim ama üretkenlikten uzak bir gün bunlardan biri değil.
Nora: Bunu günümü yatakta onunla geçirmeye beni ikna etmeye çalışan adam mı söylüyor ?
Patch: Melek, öylesi "çok" üretken bir gün olurdu.

"Evinin tek kötü tarafı inanılmaz az sayıdaki ikincil kozmetikler.Saç kremi yok.Dudak parlatıcısı yok.Güneş kremi yok."
Başparmağımla evi işaret ettim."Dişlerimi fırçalamam gerek ve bir duşa ihtiyacım var."
Sırıtarak motosikletten atladı. "İşte ben buna davet derim."

Nora : Ben seni hak etmiyorum Patch. Sen ne dersen de umurumda değil gerçek bu.
Patch : Beni hak etmiyorsun. Çok daha iyisini hak ediyorsun ama bana takılıp kaldın ve bence bunu kabul etsen iyi olur. Seni elimden kolay kolay kaçırmaya niyetim yok. Bunu aklında tutsan iyi edersin. Bizi ayırmaya çalışan ister başka bir erkek, annen, ister cehennem güçleri olsun işin ucunu bırakmayacağım ve veda etmeyeceğim

Tahmin et neredeyim?'
Patch:Tahmin etmeme gerek yok,, takip cihazı üzerinde.
Üzerime baktım. Tabi ya bu gün kot ceketimi giymiştim.
Patch:Bana 20 dakika ver,, orada olacağım.Tam olarak hangi odadasın?
'Yatak Odanda'
Patch:Şunu 10 dakika yapalım. 
 

Scott: Etkilendin mi bari?"
Nora: O Nefil seni az kalsın ele geçiriyordu ve umursadığın tek şey bu mu?
Scott: Biliyordum. 
Nora: Neyi biliyordun?
Scott: Kıpkırmızı oluyorsun.
Nora: Terliyorum!! Etkilenmiş falan değilim Orada yaptığın.. Olabilecekler... Bence sen tedbirsiz ve dikkatsizsin üstelik bütün olup bitenlerden koca bir şakaymış gibi bahsedebilecek cürete sahipsin.!
Gülümsemesi suratını kaplayan bir sırıtışa dönüştü.
Scott: Başka sorum yok. Cevabımı aldım.

'' İlgilenmek mi? Burada senden bahsediyoruz. Büyülendim diyelim. ''

''Beni etkilemiyorsun.''
''Daha denemedim bile.''

(Biyoloji dersi, nabız ölçme sahnesi.)
Patch elimi tuttu. Kolumdan yukarı sıcaklık yayıldı ve mideme bir yumruk olup oturdu.
"Öznenin nabzı, temas anında hızlandı," dedi.
"Bunu yazma," dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder