28 Temmuz 2016 Perşembe

Bir Çırpıda Okunan Dergi | Arka Kapak

Herkese kocaman bir merhaba! Buraları çok boşladım biliyorum fakat gerek tatilin tadını çıkarmaya çalışmak gerek sıcaklar beni burayla ilgilenmekten alıkoydu ^^ Bugün değişik bir yazıyla geldim; son zamanlarda severek okuduğum bir kitap ve kültür dergisi hakkında. Son 2 aydır, böyle bir yazı yazayım diye diye erteledim, şimdi daha da bırakıp kaçmadan başlayayım :')





Bende Arka Kapak dergisinin şubat ayından başlayarak kalan sayıları var, 6 sayı. Peki bu dergiyi bana bu kadar sevdiren ne? Hemen başlayalım o zaman, bu dergide neler varmış görelim :)





Okurlara kitaba, filme, müziğe dair mütevazı bir eleştiri, tanıtım, haber, röportaj içeriği sunuyor. Her sayıda bir "dosya" konusu alınarak bir yazar, kitap hakkında birçok yazı, röportaj sunuluyor. Sanırım benim de en sevdiğim kısım bu. Bunun haricinde dergide birçok röportaj, ünlü yazarların, yayıncıların yazıları ve eleştirileri de mevcut. Gündemdeki filmlerden, kitaplardan geniş bir yelpaze de gösteriyor. 


Peki nerelerden temin edebiliriz? Arka Kapak dergisine babil.com'dan, Türkiye çapındaki satış noktalarından ulaşabilirsiniz. Ayrıca babil.com üzerinden yıllık olarak abone olabilirsiniz.Ayrıca babil.com 'dan alırsanız kapakla uyumlu minik ve hoş bir defter de yanında hediye oluyor. 

Bazı röportajlar ve yazılar derginin kendi sitesinde de mevcut, oradan daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Gitmek için tık tık !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder