22 Haziran 2016 Çarşamba

Yak,Yeniden Yaz, Tekrar Oku [MİM]

Meeeerhaba! Yaz tatilinin gelmesiyle sahalara geri döndüğünü hisseden bir Hayalperest var burada. Ayh, yanıyorum şu an, sanki enseme sürekli bir ejderha ateşini püskürüyor gibi. Bu ne sıcak ya?!!
Şartların zorluğundan konu dağıldı, hemen toparlıyorum. En son bloga girdiğim yazının altına Ecaeris X'in (Büş'ün Düşü, bloguna gitmek için tık tık!)  yaptığı yorumu görünce tuhaf bir heyecan kapladı beni, blog hesabımda ilk kez mimlendim! Evet, yanlış duymadınız ilk mimim bu. Ne tuhaf bir kelime oldu böyle, mimim mimim mimim... :D

Bu mimde kurallar şöyle; 3 kitap seçiyoruz. İçlerinden birini yakıcağız, birini yeniden yazıcağız ve birini de tekrar okuyacağız. Ve en az 3 tur ki ben de 3 tur yaptım. :)

İlk olarak 9 kitabın ismini ayrı ayrı kağıtlara yazdım ve her turda 3 kağıt seçtim. Bakalım, neler çıkmış ortaya?






1.TUR

Yak: The 100. Çoğu kişinin sevdiği, dizisine bağımlı olduğu bu kitabı ben sevemedim. Yani yakarken hiç de vicdan azabı çekmiceğim :) Yorum için tık tık!

Yeniden Yaz: Yandaş. Tamamen doğru bir karar! Neredeyse spoiler vereceğim, zor tutuyorum kendimi. O son 30 sayfa yeniden yazılmalı ^^

Tekrar Oku: Uyumsuz. Serinin ilk kitabı bana göre çok ayrı bir yerde, defalarca sıkılmadan okuyabilirim. Bu arada yakında güzeel bir seri yorumu giriceğim :)

2.TUR

Yak: Mucize. Kitabı yazmaya elim hiç gitmiyor ama bu turda sadece onu seçebilirdim malesef :( Yorumu için tık tık!

Yeniden Yaz: Senden Önce Ben. Tam emin olamasam da son kısımlarını yeniden yazmayı isterim sanırım.

Tekrar Oku: Marslı. Terkar tekrar okurum, çok severim de kendilerini. Yorumu için tık tık !

3.TUR

Yak: Kuralsız. Seni seçtim pikaçu! 

Yeniden Yaz: Her Gün. Daha fazla duygu katmak isterdim.

Tekrar Oku: Kurucunun Kızı. Serinin 2.kitabının vasatlığına rağmen ilkini çok sevmiştim.

Ve bitti! 



Bu iki hesabı etiketliyorum. Yapmak isteyen herkes davetlidir. Zaten çoğu kişi bu mimi yapmış sanırım :D

4 yorum:

  1. Aa ilk mimin benim hazırladığım mim olmuş, çok sevindim :D Seçimlerine katılıyorum en çok da The 100'a :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı güzel bir mim hazırlamışsın, eğlendim yaparken :D The 100 kesinlikle hak ediyor :D

      Sil
  2. Çok mutlu oldum! Cidden seni mimleyen ilk kişi ben miyim? O halde daha çok mimleyeceğim seni~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogla çok fazla ilgilenmiyorum, mimlenmeme şaşmıyorum :D Mimle, yaperım hepsini ;)

      Sil