16 Nisan 2016 Cumartesi

En Yeni Bitirdiğim Kore Dizisi: Descendants Of The Sun



Daha az önce bitirip yoğun duygularla yazıyorum bu yazıyı. Her ne kadar haftaya özel bölüm gelecek olsa da Descendants Of The Sun macerası sona ermiş oldu. Dizinin 16. (Final) bölümü salı yayınlandı, fakat ben hemen bitirmek istemediğim için bugün izledim. Ve yine bu bölüm de mükemmeldi ^^


Diziyi ilk defa bir Instagram sayfasında görüp, etkilenerek başlamıştım. Ben izledikten 4-5 hafta sonra zaten final bölümü yayınlandı. :'( Dizinin başrolleri ; Song Hye Kyo ve Song Joong Ki. İkisi de çok sevdiğim oyuncular. Dizinin konusu ise şu şekilde; Birleşmiş Milletlerin barış askeri gücünde görev yapan Yüzbaşı Yoo Shi-Jin ile doktor Kang Mo-Yeon arasındaki aşk hikayesini anlatmaktadır.



Dizi hakkında söylenecek çok şey var fakat cümleleri bir araya getirip yazamıyorum bile. Her şey spoilera kaçıcak çünkü. Sanırım dizi hakkında tek söyleyebileceğim izlenmesi gereken, hem aksiyon hem komedi dolu romantik bir Kore dizisi. Hemen gidin izleyin ^^

(DİZİNİN KAMERA ARKASINDAN)












2 yorum: