2 Ocak 2016 Cumartesi

Okuoku | Yılbaşı Kitap Alışverişi

Herkese merhaba ! 

En son yaptığım kitap alışverişinin üstünden yaklaşık 3 ay geçtikten sonra tekrardan güzel bir alışveriş yaptım. Bugüne değin internet üstünden 2 kitap alışverişi yapmıştım : Hepsiburada ve Okuoku'dan. İnternette birçok kampanya ve indirim olmasından dolayı yine istediğim kitapları internetten sipariş verdim. Bu alışverişimi de Okuoku'dan gerçekleştirdim.

Okuoku hem fiyat hem de hız açısından beni fazlasıyla memnun eden bir online alışveriş sitesi. Siparişi yanılmıyorsam pazartesi günü akşamı vermiştim. Ödeme de -havale yöntemiyle- salı günü onaylanmıştı. Ardından hemen tedarik edilerek çarşamba kargoya verildiğini gördüm. Ama yılbaşının araya gireceğinden dolayı diğer haftaya kalacağını beklerken perşembe sabahı elime ulaştılar. Eğer o siteden alışveriş yapıyrsanız kesinlikle Ups kargoyu seçin, çok hızlılar.Kitaplarda herhangi bir hasar olmadan geldi. Yani beni her yönüyle tatmin etti :)
Hemen aldığım kitaplara bakarsak ; 




Her ay en az bir yayınevinin 9.90 kampanyası oluyor. Sanırım yılbaşı da olduğu için bu ay iki yayınevinin böyle bir kampanyası oldu: Dex ve Artemis. Ben de bunu görür görmez Boleyn Kızı'nın aşığı olarak o seriyi tamamlama adına Boleyn Mirası ve Bakirenin Aşığı kitaplarını aldım.İkisi birlikte kampanya sayesinde 20 Tl tuttu. Ben de serinin kalan üç kitabı -Boleyn Kızı,Kraliçenin Soytarısı ve Öteki Kraliçe- da oluğu için böylelikle seri tamamlanmış oldu. İlk alırken neden seri sırasına göre almadığımı hala çözemedim. Sanırım üşengeçlikten serinin sırasını araştırmamışım. :P Bazıları bana bu serinin sırasını sordular ; Makhum Prenses / Boleyn Kızı / Boleyn Mirası / Kraliçenin Soytarısı / Bakirenn Aşığı / Öteki Kraliçe. Seri sırası bu şekilde fakat ben ilk Boleyn Kızı'nı okudum. Çünkü okuyanların büyük bir kısmı Mahkum Prenses'i atlamışlardı ve ben de konusuna bakınca onun konunun biraz daha önceki dönemini anlattığını, okumasam da olayları anlayacağımı düşünüp okumadım. Ayrıca bu serinin bir filmi var. Ben filmi izlemedim fakat başrollerde Scarlet Johanson ve Natalie Portman oynuyor diye biliyorum. Bu seri hakkında okuduktan sonra çooook uzun bir yorum yapmayı düşünüyorum :)

Bir diğer aldığım kitap Her Gün oldu. Bu kitabı herkes okumuş ve çok beğenmişti ki tek okumayan ben kaldım sanırım. Aslında bunu dert etmem ancak konusunu ve kitaptan bazı alıntıları okuyunca çok hoşuma gitti ve ben de hemen sepete ekledim. Fiyatı da 19,18 Tl.

Ardından da ilk kitabını bayıla bayıla okuduğum ve 2.kitabının çıkmasını merakla beklediğim Devrimin Kızı geliyor. Yaklaşık kasım ayının ilk haftasında çıktı ama ben kitap yasağım olduğundan anca alabildim. Kargo gelir gelmez elime aldım ve okumaya başladımki zaten saat daha 3 olmadan kitap bitti. Bu seri hakkında da çoooook uzun bir yorum gireceğim. :D Kitabın fiyatını da söylersem sanırım 17,71 Tl idi.

Geçenlerde çıkan ve yine herkesin acayip beğendiği Mucize'yi aldım. Zaten konusunu ve o arka kapak yazısını gördükten sonra hiç tereddütsüz sepete eklemiştim. Ona da büyük ihtimalle bugün başlıyacağım ve yılın ilk kitabı olucak. 

Son olarak da The 100 21.gün'ü aldım. Bildiğimiz gibi The 100 serisinin 2.kitabı. İlkini okumuş ve beğenmiştim. Bir de böyle sepette çok kitap olmayınca onu da ekledim. Ben seriyi bayağı geriden takip ediyorum, malum 3. kitabı çıktı :)

Alışverişte aldıklarım ve hakkında söylemek istediklerim bu kadardı. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere !

XOXO,
Kitapseverhayalperest.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder