25 Ocak 2016 Pazartesi

Delibal | Film Yorumu

Merhaba! 

Geçen cuma karneleri almanın verdiği sevinç ve rahatlığın da etkisiyle arkadaşlarımla Delibal filmine gittik. Film çıktığından beri merak etmiş ve hakkındaki yorumları takip etmiştim. O gün sinemada yer de bulunca o atmosferde izleme imkanını yakalamış oldum.

Puanım: 0.7

****** 


(TANITIM)
 Mimarlık öğrencisi olan ve hobi olarak müzik yapan Barış hayatın tadını çıkarmaktan keyif alan birisidir. Füsun’u ilk gördüğü anda hayatında hiç bilmediği bir duyguya kapılmıştır. Hep teğet geçen aşk bu defa Barış’ı yakalamıştır. Aşkı ona tattıran bu kız kimdir? İsmini bile bilmediği ama aşık olduğu bu kıza bir şekilde ulaşmak ister ve ulaşır da… Füsun’u bulmak, ulaşmak tamamdır da; aklında üniversiteyi derece ile bitirip Amerika’da master yapmaktan başka şey olmayan Füsun’u bir de aşka ikna etmek lazımdır. Yakışıklı, akıllı ve içten olan Barış, sonunda bunu da başarır. Füsun’u kendine aşık eder, evlenirler. Her şey masallardaki gibidir. Ta ki masal bir gün bozulana kadar.

(FRAGMAN)



Tanıtımdan da anlayacağınız gibi filmde Barış ve Füsun'un tutku dolu aşk hikayesine tanıklık ediyoruz. Spoiler vermeden nasıl yorum yazabilirim diye düşünüyorum şu an :D Çünkü neredeyse her şey spoiler oluyor. O zaman konuyu bir kenara bırakıp biraz oyunculuklara geçelim.

Çağatay Ulusoy önceden de fazlasıyla beğendiğim bir oyuncuydu ve filmde ona daha da aşık oldum <3 Film boyu sempatik ve havalıydı.:) Barış'ın Füsun'u ilk gördüğü andan beri onu kendine aşık etme çabaları büyük bir tebessümle izlettiriyor kendini. Filmin çoğu yerinde güldüm, hatta birkaç kez kahkaha attım -aslında dram filmi ama çaktırmayın-. Leyla Tuğutlu gayet güzel oynadı bence, rollerinin hakkını verdiler. 

Film duygusal fakat benim duygusallıkla yakından uzaktan bir alakam olmadığı için ben ağlamadım. Yani salonda bayağı bir kişi özellikle filmin sonunda ağladı.

Bence asıl olarak onların aşkları eğlenceli, nefes kesici, çarpıcı ve biraz da hüzünlüydü. İzlenmeye değer bir film olduğunu düşünüyorum. Filmde bazı yerlerin eksik kalması üzdü beni sadece. Yani her şeyin tam olarak netliğe kavuşmaması. Filme 0.7 puan verdim! 

Film için yazılan ve Çağatay'ın söylediği şarkıyı çok beğendim. Özellikle sesi çok iyi uymuş bence :)


Ayrıca filmde Leyla Tuğutlu yani Füsun da Lovefool'u söylüyor. Sevdiğim bir şarkıydı ve çok da güzel seslendirdi.



Ben ikisini fazlasıyla yakıştırdım, bence çok uyumlular :)


Fragmanda Barış'ın evlenme teklifinden sonra sosyal medya çalkalanmıştı bununla. Etkileyici bir evlenme teklifiydi. (yazar burda kızı acayip kıskanıyor -,-)


Bateri çalmak acayip cool durmuş Çağatay'da -gözlerinden kalp çıkan emoji,hem de iki tane-.


O zaman son olarak filmden kareler ve gifler...
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder