6 Aralık 2015 Pazar

#okumaratonu | Kitap Tanıtımları

Merhaba ! 


 Umarım iyisinizdir çünkü ben bomba gibiyim. Bugün arkadaşlarla Alaycı Kuş Parti 2'yi izlemeye gittik ^^. Kitabı okumadığım için kitapla film karşılaştırması yapamıyorum. Sadece bir film olarak düşünürsek bazı yerler mükemmeldi ona sözüm yok, ancak çoğu yerde sıkıldım. Tam duyguyu alamadım :'(


Evet, bu yazımda aralığın ilk haftasını kapsayan ve İnstagram'da @bikahvebikitap'ın başlattığı #okumaratonu var. 5 kitabı 7 günde okumamız gereken bu etkinlikte ben şu kitapları seçtim; 

•• • Toprak Ana
• Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var
• Senli
• Oyunbozan
• Sevgilimden Son Mektup



Şu ana kadar kitaplardan 3'ünü {Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var, Senli, Sevgilimden Son Mektup} okudum. Kitaplar hakkındaki bilgileri ve yorumumu hepsini bitirdikten sonra gireceğim.


XOXO,
Kitapsever Hayalperest.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder