5 Aralık 2015 Cumartesi

Merhaba ! 

Şu an hayalperest bir kızın gerek dikenli sarmaşıklarla gerekse papatyalar ile dolu iç 
dünyasına adım atıyorsunuz.Hazır mısınız ?

Eğer cevabınız evet ise ; ne duruyorsunuz , hadi beni takip edin ! 
Bu alemde o hayalpereste dair birçok iz bulacaksınız. Okuduğu kitaplar ,
İzlediği film/dizi/animeler , hiç kopamadığı Korean Drama ve K-Pop ,
Wattpad'de okuduğu hikâyelere dair yorumları , yaptığı yaratıcılık ürünleri , yazdığı
Minik amatör yazıları ve nicesi bu yolculukta size eşlik edecek.Yani siz şu an onun hayal 
Dünyasında süzülen kuşlar gibisiniz. İstediğiniz yere konabilir hatta yuva bile yapabilirsiniz , 
Bu alemde her şey serbest. Ev sahibemizin sadece bir koşulu var : Zihnini serbest ve özgür bırak. Buna uyan herkese sınırlarını zorlayacağı , zaman zaman aşacağı bu gizemli dünyanın sihirli kapıları 
Ardına kadar açık.  Ha , unutmadan ekliyim. Hayalperest biriyim ama bu hayaller o kadar da umut dolu değil, sadece yaşam dolu.

"Çok değişik bir hayatım yok , yalnızca ilginç hayallerim var. "
- Kitapseverhayalperest

6 yorum:

  1. Henüz kaydolma butonunu göremedim. İnstagramdan takip eden biri olarak blog dünyasına hoşgeldiniz demek istedim. Hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum ve güzel dilekleriniz için çok teşekkürler. İnstagram dünyasından sonra bir de blog deneyimi yaşamak istedim. Takip et butonunu da koydum :)

      Sil
  2. İnstagramını takip ediyordum zaten ��blog açayım mı diye sorduğunda hemen aç dedim iyiki açmışsın. Umarım keyifli bir deneyim olur senin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hem o zamanki yanıtın için hem şimdiki hoşgeldin karşılaman için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kaydoldum galiba ya :) İyi ki açtın kitap yorumlarını bekliyorum kii. Hayırlı olsun canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyorum bu işleri tam ama olmuşsun galiba :D Yerim seni ya çok teşekkür ederim :*

      Sil