25 Aralık 2015 Cuma

2015 | Okuduğum Kitaplar - Ozpack'im

Merhaba !

Ne zamandır bloga herhangi bir yazı girmedim. Sanırım bunun nedenini tek kelimeyle size açıklayabilirim: OKUL. :'( Bütün vaktimi alan dersler bana ne kitap okuma ne de hesaplarımla ilgilenme imkanı veriyor. En son bitirdiğim kitap The Secret'ı bitirmemin üstünden yaklaşık 5-6 gün geçti ve bittikten hemen sonra Huysuz Kitapçı Fikry'nin İnanılmaz Hikayesi'ne başlamama rağmen hala 70'lerdeyim. Galiba bu kitabı-bugüne dek hiçbir kitaba yapmadığımı yaparak- yarım bırakacağım. Çünkü toplu bir kitap alışverişi yapmayı planlıyorum ve o kitaplar elime ulaşır ulaşmaz onlara hemen başlıyacağım. Vaziyetler böyle olunca ben de yazı giremedim. Ama bugün çok güzel bir yazı sizleri bekliyor ! :)

Eveeeeet, yazının isminden anlamışsınızdır gerçi ama tekrar belirtmek gerekirse; bu yazıda bu yıl okuduğum kitapların listesine ve onlar içinden en çok beğendiklerimi-yani size okumanızı tavsiye ettiklerime yer vericeğim. Ayrıca kısaca size Ozpack'imden bahsediceğim :D
Sanırım hayatımda en çok kitabı bu yıl okudum. Saymadım çünkü her ne kadar fazla kitap okumuş olsam da yılın yaklaşık ilk 6 ayı boş ya da 4-5 kitapla geçti diyebilirim. Benim asıl kitaplarla buluşmam sanırım bu yaza tekabül ediyor. Bu yüzden bu yıl okuduğum tüm kitaplar aklımda değil, sadece hafızamda olup ajandama yazdıklarımı sizlerle paylaşıcağım.





Resimde bu yıl içinde okuduğum kitapları görüyorsunuz. Eğer yanlış saymadıysam toplam 42 kitap okumuşum :P Çok az değil fakat yeterli değil. Seneyi için hedefim 100 ! Bir yıl sonra bakalım bu hedefi gerçekleştirebilmiş miyim, görüceğiz. Aslında listeye yazarları da eklemeyi düşünüyordum fakat üşengeçliğim asla buna izin vermez.Bu kitaplar arasında sanırım en çooook severek okuduklarım ; Sabahattin Ali'nin 3 kitabı, Hayvan Çiftliği, Bir Çift Yürek, Ejderha Dövmeli Kız, Kurucunun Kızı, Labirent 1, Senden Önce Ben, Sevgilimden Son Mektup,Merhamet, Küçük Prens ve Şeftali Kokan Bir Yaz.

Söylediğim bu kitapları okumanızı şiddetle öneriyorum. Neredeyse listenin tamamını yaazdım ama yapım kitap beğenmemeye müsait değil. Yani eğer ben bir kitabı sevmemişsem bayağı kötüdür o kitap.Bu arada alın,okuyun mutlaka onları. Onlar dışında bu sene polisiye serilerinde popüler kitaplardan Sherlock Holmes okudum biraz. İlk Akıl Oyunlarının Gölgesinde kitabı sayesinde tanıştım Sherlock ile. Ardından iki kitap daha okumuş, onları da çok sevmiştim. Hiç Sherlock Holmes kitabı okumayanlar bir denesin derim. 2 John Green kitabı okudum; Aynı Yıldızın Altında ve Alaska’nın Peşinde. Sanırım Alaska’nın Peşinde’yi daha çok beğendim. Başka da John Green kitabı herhalde bir yıl daha okumam. Çünkü her ne kadar beğensem de ben yazarın dilini çok sevmedim açıkçası. 


Yazının diğer konusuna gelince geçenlerde www.ozpack.com’dan bir ürün almış oldum ve resimde de modelini görüyorsunuz. Belki İnstagram’da rast gelmiş olabilirsiniz bu ürünlere. Ozpack nedir derseniz; kendisi çanta kadar kitap ve kalem,defter her türlü şeyinizi alan küçük,cool bir kapasite canavarıdır. Siteye bir göz atmanızı öneririm. Ürünün yanı sıra paketi ve o minik yazı da çok hoş :D

Evet, yazının sonuna geldik. Eğer diğer yazılarımdan anında haberdar olmak isterseniz sol taraftaki kısımdan blogumun izleyici olabilirsiniz. Ayrıca sizin bu yıl okuduklarınızı veya benimle çakışan kitaplarınızı yoruma yazarsanız çok mutlu olurum.Şimdilik görüşmek üzere !

XOXO, 
Kitapsever Hayalperest.


2 yorum:

  1. Kurucunun Kızı, Labirent Ölümcül Kaçış ve Sherlock Holmes Aklının Şüphesi Suçun Gerçeğidir kitaplarını okudum :) Ama Aklın Şüphesi Suçun Gerçeğidir kitabını ne yazık ki bitirememiştim :/ Bishoop diyorum, çok masum seven adam diyorum, severim onu diyorum yahu! Kurucunun Kızı ile aşk yaşamıştım :D Vee son olarak Minho koreli yarim benim :D Bir kitapta Bishop diye çığırıyordum diğerinde de Minho'nun ismini arıyordum sayfa sayfa :D Yalnız bunları düşününce özlediğimi fark ettim ya gidip okusam mı ki? :D Ay son olarak son sözümü söyleyip daha fazla kafanı şişirmeyeyim :D Ejderha Dövmeli Kız nasıl? Güzel mi? Kendine çok iyi bak! Görüşmek üzere canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o ikisi nasıl karaketerlerdir öyle ?!! Labirentte ben de sürekli Minho'yu arar dururdum her sayfada. Kalbimin sahibi Bishop <3 Ahh, daha Devrimin Kızı'nı alıp başlayamadım bile :'( Ejderha Dövmeli Kız bayağı güzel bir kitap. Gerilimi bol, yer yer düşündürücü. Ne kafa şişirmesi yahu ?! Sen konuş hep böyle :) Kendine dikkat et, görüşürüz :*

      Sil