27 Aralık 2015 Pazar

2015 | Bookstagram Enleri



Merhaba ! 

 Geçen hafta sayfamda bir gönderi paylaşıp, herkesten bu yıl en sevdiği kitabı, yazarı ve bookstagram hesabını yazmasını istemiştim. Bayağı bir katılım oldu. Herkese çok teşekkürler. :) Birinci olanlar hakkında blogda bir yazı yayınlayacağımı söylemiştim ve şimdi burdayım ! Öncelikle bakalım gönlümüzün sahipleri bookstagramlardan hangisi en çok sevilmiş ? 








Bookstagram

Bookstagram olarak yoruma en çok yazılan hesap @londrakitapcisi oldu ! Kendisini tebrik ederim :*-Google'a londrakitapcisi yazınca bu resim çıkıyor,bil istedim ^^-

@londrakitapcisi : Yaklaşık 43 hafta önce adım atmış bu dünyaya. Sanırım bu da 8-9 ay ediyor. Gerek resimlerindeki o beyazla birlikteki asillik, gerekse kitap yorumları onu bayağı bir sevdirdi bize. Bir de çok imrendiğim bir şeyi yapıyor kendileri; İngilizce kitap okuyor.Aslında ilk başlarda pek ısınamamıştım hesabına, soğuk gelmişti fakat o sıcak yorumları beni derinden etkiledi.Özellikle yabancı bookstagram hesaplarına benzeyişi var ya onu çok seviyorum. Takipçi sayısı da haliyle oldukça fazla; şu an 16 bine yakın takipçisi var. Seviliyor kendileri :)



Kitap

Bu yıl çıkan kitaplardan en sevileni Eksik Parça olmuş.Kitabı çoğu kişi duymuştur, hatta herkes okuyup bitirdi ben kaldım sanırım. Bayağı bir fanı da var kendilerinin. Ayrıca eylül ayında ikinci kitabı Bıçak Sırtı da çıktı ^^

Kitabın Konusu : Bir gün uyandığında son birkaç gününü hatırlayamadığını düşün... Mucizevi bir şekilde kurtulduğun kazada tüm arkadaşlarını kaybettiğini, Ailenin yeni bir sayfa açmak için taşınmak zorunda kaldığını, Kendi geçmişinle ilgili senden daha fazlasını bilen bir çocukla tanıştığını, Tüm yaşadıklarından sonra yeniden âşık olabildiğini, Gerçek olması imkânsız halüsinasyonlar gördüğünü, Aklını kaçırdığından endişelenmeye başladığını düşün. Ne yapardın? Mara Dyer işte bu sorunun cevabını öğrenmek üzere…






Yazar 

Bu yıl içinde kitabı çıkan yazarlardan en sevilen ise Josh Malerman oldu. Bildiğimiz gibi kendilerinin İstanbul Tüyap Kitap Fuarı'nda imza günü vardı ve sırası duyduklarıma göre bayağı bir uzunmuş. Sempatikliğiyle tanınan ve oldukça başarılı bir kitabı olan bir yazar.Bir de kafasından şapkasını hiç eksik etmez :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder